torsdag 27 november 2008

Smurf

Wohoo innebandyturnering <3>Tråkigt bara att inte hela laget var lika blå. :o Osse och jag var typ... knallblå medan de andra var lite djusare blå... xD Snygga som få ändå. :D

Hur kunde vi inte vinna utklädnaden??! Vi dansade för dom...! xDxD


Imorn ska jag ta hål i örat! :D:D:D omgomgomg! Osse ska hålla mig i handen (alternativt stå och skratta och peka). Och mamma ville vara med också av någon anledning så jag får vänta i två timmar eller nåt innan jag kan göra det... :( men jag ska göra det! :D


Förresten så har jag inga nya dagboks inlägg av lillasyster men jag har en fina bilder på lappar som hon har skrivit som ni ser... :D















Langar en fin blå bild också bara för att Jenny gav mig idéen att jag skulle lägga upp bilder till... xD

"I just need a lifetime to show you who I am"

1 kommentar:

Jen sa...

Det känns som om det blir roligare så :D vackra är ni hihi