fredag 5 december 2008

hmpf?

Blöäh för den här dagen har varit otroligt trött och seg och inte orkat ett piss... :o typ varit nere också, utan någon direkt andledning. xD Antar att det faktumet att jag inte har sovit ordentligt någon natt på två veckor kan vara en anledning. :o

Förresten slå min samhäller (uppföljaren):
Random elev hade muntlig redovisning, jag sitter på bänk (orka sitta på stolar?) och har linne på mig (har alltid t-shirt på hans lektioner annars eller linne med sjal till men det var för varmt med sjal). Pärvo vänder sig om och kollar ner i min urringning, kollar upp och ser mig i ögonen, viftar med ögonbrynen samtidigt som han ler självbelåtet, varefter han vänder sig om och ägnar sin uppmärksamhet åt redovisningen igen.
Behöver väl knappt skriva att jag kände mig jävligt kränkt och utsatt och att jag satte på mig min sjal fort som fan (det faktumet att han typ är 40-50 år bidrar ju till äckelkänslan).
Ska det verkligen behöva vara så att vi inte kan ha på oss vad vi vill på hans lektioner utan att känna oss utsatta? Det är så jävla fel! Gör han något sådant någon mer gång då ska jag fanimej anmäla...

Men seriöst? Hur jävla utsatta ska tjejer behöva känna sig? Man ska kunna ha linne på sig utan att alla killars blickar ligger där 24/7! Vad är det som är så kul med att kolla ner i någons urringning? Jag fattar inte, har någon ett bra svar så ge mig gärna det...

Förövrigt är jag sugen på att hitta på något kul ikväll och på lördag... Men på lördag ska jag till min moster och typ fira henne (tror jag?) så vet inte ens när jag kommer hem... :(

Kan det inte hända något jättekul snart typ... Någon uppfinner en tidsmaskin och ger mig massa pengar så att jag kunde ha gått på Bullet for my valentines konsert... Så jävla avundsjuk jag är på Anna.... Jag vill också på i Stockholm.. :/ Då har man nära till allt sådant ju... :/
Ingen som vill bjuda mig på en resa ner till Göteborg imorn? Hehe... skulle vara bra att bli bjuden på biljetten med....xD Ja, Bullet for my valentine spelar där med.... :o

Förresten drömde jag om Chemical Vocation<3 inatt (igen, för typ femte gången eller något xD). Jag vill se dem igen. :o

Men nu slutar min lektion snart, jag har inget mer att skriva och jag är trött och halvt deprimerad så...
PUSS

"Tell me that I'm not all alone and everything's alright"

Inga kommentarer: