torsdag 18 december 2008

LOV!

Nu är det snart lov!!! Herregud vad skönt det ska bli! Helt obeskrivligt hur mycket jag behöver lov! Dock kommer jag vara stressad typ hela lovet på grund av äckliga rester och den jävla förbannade matten... :(

Idag var sista skoldagen för i år och jag såg på tre filmer så det har varit en riktigt skön dag (plus att jag har ätit nästan hela dagen)!
Efter skolan så åkte Frida och jag in för att köpa julklappar och jag säger bara det är inte riktigt klokt vad borta jag är! Så... jag ber om ursäkt för att mina julklappar kommer att vara ganska tråkiga eller inte riktigt genomtänkta men jag är nästan helt pank plus att jag typ är trött hela tiden så jag kan inte tänka... :/

Imorn ska Osse och jag se på Madagaskar 2 (vilket känns ganska fail eftersom jag inte har sett första Madagaskar men det funkar. :D Har ju gratisbiljett och allt så:D).

Förövrigt hatar jag nästan alla lärare just nu och är så himla trött att det inte finns och har varit det i flera månader nu...

Jaja, nu ska jag gå och baka kladdkaka till klassens julfirande imorn.
Godnatt

"Escaping this withering soul (My thoughts are growing cold)"

Inga kommentarer: