måndag 15 december 2008

Hej-en-sådan-där-dag-då-man-vill-åka-hem-och-spy-men-bestämmer-sig-för-att-göra-rester-dag!

Mhm det var min dag i korta drag, yep jag mådde illa hela dagen så jag ville slå min mage men det gick över lagom till lunch så jag lyckades äta (wohoo) och resten av veckan är det bara god mat i skolan så heeej jag kommer bli tjock och glad! (känner mig inte ett duuugg random men mina tankegångar följer en helt annan takt än logiken)

Nu är det bara nio dagar kvar till jul (som min lillasyster sjöng förut.. någon gång.. förmodligen när jag sov på soffan xD) och fyra dagar kvar till jullovet! Myes och det firar vi (Osse och jag och alla som vill hänga på vår fina trend) genom att ha tomteluva resten av veckan! :D

Någon som vill gå och köpa julklappar med mig den här veckan?:D

Förövrigt så önskar jag att jag hade en lite pyssling på ena axeln som gjorde alla mina rester och skrek elaka förolämpningar åt folk som förtjänar det och apråpå det så ska vi ha utvärdering på Humarine-projektet på onsdag och jag orkar verkligen inte... :( jag har redan sagt det jag vill ha sagt och orkar inte ta upp det en gång till... :( dessutom kommer jag att missa filmen på tyskan!! :(

menatteh nu har jag varit ologisk nog så god natt!

"and when the timers set a million eyes will stare at the flames of an everlasting fire"

Inga kommentarer: