måndag 17 november 2008

Blupp

Kära dagboken
Idag har jag varit trött. Och skällt ut en människa. Det kändes bra. Jag dansade idag. Det var kul. Hoppas det blir en bra dag imogon.
Hej då dagboken

Och med tanke på dagböcker så kommer nu Lillasysters dagbok av begäran från Mats:

"Nu går jag till skolan. 10. november"
"Nu jagar Ludwig mej. 10 november"
"Nu jöme vi os. Jag är en. Prinsesa" 10. nov."
"Nu rider Fanny på mej. 10. november."
"Jelp jelp 10. november."
"Nu lagar jag mat. 11. november"
"Snart ska jag dansa 12. november."
"Nu börjar Boli-
bompa. 10. nov" (ja, jag ville visa att hon var duktig med ett fint bindestreck och allt dock klarar hon inte riktigt av datumen än...)

Och nej, jag har ingen som helst aning om vad de gjorde när Fanny red henne, dock skulle jag gissa att de lekte häst. Inga perversa tankar här nu!

"Something you will never touch and you will always deny."

2 kommentarer:

monkiiie sa...

Bra gjort Karin idag! :D den lilla lata fan ska inte tro att han kan utnyttja er:@

Blupp sa...

Tack Mats! Haha, jag njöt lite ganska mycket av det! ;D jag tycker inte om honom. :o