söndag 16 november 2008

Hästjävlar

Idag fick Frida och jag för oss att vi inte skulle ha lika tråkigt som vi hade igår så vi åkte in till stan. Vilket var ganska fail på många sätt:
Vi hade cirka en timme på oss innan stan stängde
Det regnade
TVÅ JÄVLA IDIOTER SATTE SIG BREDVID OSS I BUSSEN OCH STANK HÄST och hästskit!!!!
(jag är allergisk mot hästar/hö inte säker på vilket)
i alla fall så resulterade deras stinkande i att frida och jag stank häst också... det ville inte försvinna!!!!! och som pricken över i:et så stank den jävla spårvagnen häst också av någon outgrundlig anledning. Nej, jag tycker inte om lukten av hästar blandat med hästskit, förlåt alla som tycker om hästar och deras lukt.
Det borde vara förbjudet att lukta illa och sätta sig på en buss! :o

Dessutom sprang det omkring en galning islänning på stan (domino) som tycker om att putsa naglar... (när vi var i stan i veckan så putsade hon min tumnagel och efter det var hon helt säker på att vi skulle köpa och när vi talade om att vi inte hade några pengar försökte hon tvinga andra att köpa det åt oss (frida och mig alltså för vi skulle av någon anledning köpa det tillsammans) och när de vägrade så tyckte hon att vi skulle ringa våra föräldrar och be om pengar.... Så... vi sa hej då och gick och kollade i nya Guinness rekordbok istället.
Så aa... Vi undvek henne så mycket vi bara kunde och det gick ganska bra, dock var vi tvungna att springa in i en klunga av emos för att hon inte skulle se oss... xD

När det var en halvtimme kvar tills stan stänger så insåg vi att vår buss skulle gå om en och en halv timme (ungefär) och det regnade som sagt... så vi drog till Bombo en stund men där kunde vi bara stanna en stund för han och Tim skulle jobba. Så vi tog en buss till Söder tull, insåg att det var lång tid tills vår buss skulle gå så vi gick ner två hållplatser bara för att vi inte skulle behöva vänta så länge (och vi som bara hade kunnat åka med bussen till resecentrum och slippa bli regnade på xD). Hej, vi är logiska. :D

Förresten är det någon som vill skänka mig ett par strumpor eller tio? För jag är i desperat behov av sådana...

Mmyes jag ska färga mitt fågelbo i veckan så att det inte blir ett fågelbo utan ett blått någonting (förslag någon?).

Oh förresten så såg jag x-files - I want to believe igår! Bra film. :D Helt klart sevärd. :D

"And I hope to shape this into a better life. To feel again, this dreadful pain is wrong"

2 kommentarer:

monkiiie sa...

Cp tanten med naglarna lever under din säng *___*

Blupp sa...

Jag börjar fan tro det hon förföljer mig :O