torsdag 13 november 2008

På senaste tiden har det inte hänt speciellt mycket utom att jag har blivit extremt avundsjuk på Linas nya hål i örat. Jag har velat ha ett sådant i över ett år men mamma och pappa har hela tiden sagt nej.
Men igår pratade jag med mamma om att jag vill ha ett sådant hål och helt plötsligt var det helt okej! >.<>.<
Men i alla fall; JAG SKA TA HÅL I ÖRAT! :D:D:D (när jag har råd>.<')

Jag har insett hur otroligt smart jag är som knappt har sovit något den här veckan och ser på Kingdom of heaven som är sviinlång... (och jag har sett den förut så jag vet typ allt som händer) xD hej, ge mig ett iq och sovmorgon... men hej jag har sovmorgon imorn....! :D:D
Förresten är en skådis som är med i filmen skiiitlik Matthew MacFadyen så jag är helt säker på att han måste vara hans pappa bara att jag inte har hittat någon sida som säger att han är det (har bara kollat en x3). Den skådisen är dessutom Remus Lupin i Harry Potter och fången från Azkaban.
Mm, och förresten visste ni att Edward Norton spelar kungen i kingdom of heaven? mjupp Edward Norton är bra.:D

Jag vill att alla ska lyssna på Chemical Vocation för de är grymt bra och extremt trevliga och jag vill att det ska gå bra för dem!
Fast å andra sidan vill jag inte att de ska bli jättepopulära för jag vill inte att så många ska lyssna på dem, jag vill vara ensam om dem. xD Hej, Mats-syndrom!

Hallå, jag har blivit jättesugen på att tatuera mig (på grund av Mats fina ritande på min arm). Och jag som aldrig har varit direkt sugen på att tatuera mig trots att jag tycker att det är skitsnyggt! Mm... tatueringar *drools*.

"Did I steal your precious time
While waiting for someone who care
Some part of me will never know
And it's not like I don't deserve
Displaying this shit to you "

3 kommentarer:

sofia sa...

ooooo, vad för hål i örat? : o lägg upp bildexempel för nue blev jue jag nyfiken : (

monkiiie sa...

Haha ja tatueringen var fin, grymt med text oxo :3

Blupp sa...

Mm det är ju det =) :D