tisdag 25 november 2008

Snö<3

Myes vi har snöööö! :D
Någon som vill leka i snön med mig typ snöbollskrig, bygga snögubbar och typ... whatever leka i snön? :o:D
synd bara att den håller på att töa bort...:(

Förövrigt så har vi humarine-redovisning idag och jag är för en gångs skull nervös. :s kan bero på att jag knappt har tränat på det vi ska säga och har lite grejer som jag vill ändra på i vår powerpoint men det kommer vi förmodligen inte hinna göra. :s :/


Dessutom hatar jag folk och de behöver ett hårt slag i huvudet eller möjligtvis i magen.:@ nköaibcsiffondcpqndiab hej jag behöver avreagera mig på något, kan någon köpa en boxningspåse till mig? (a)


De där jävla videorna ska bort annars anmäler jag och så är det.
Jag vet faktiskt inte om jag kan förlåta det där. :o

Förresten så efterlyser jag en smurfblå tröja att låna till på torsdag! Jag ska spela innebandy i den så kanske inte någons favorittröja... xD

"Run away try to find that safe place you can hide, it's the best place to be when you're feeling like me"

2 kommentarer:

monkiiie sa...

Hoppas det inte mig du menar :( med boxningspåsen :'(

Jag viste ju inte att du hade komplex, jag borde ju ha tänkt på det lite mer men jag såg det ju inte så utan mer som en bra dag på ön lixom.
Förlåååååt!!!

Jen sa...

Vad för videor?:O
(hehehe jag vet vart du hittar en levande boxningssäck du kan slå på hehehe (6) )