torsdag 20 november 2008

Pärvo

Jag tycker inte om min samhällskunskaps lärare.
Osse och jag har gjort precis lika mycket i samhällen, ändå säger han att jag snart kommer att ligga på G och att Osse ligger på G och ska satsa på VG. Fy faaaan säger jag bara. Jag tycker verkligen inte om honom, jävla Pärvo (mhm det är hans namn).

Jag saknar snön.... :( jag hann ju inte myla någon. :(

Förövrigt så blev jag jätterädd av något som Kristoffer i CV skrev på sin bilddagbok (ja, jag är supernördfan och bevakar men man får vara det!)... De ska diskutera CVs framtid! Omg, vad menar de med det? :S :O:(
(och plötsligt blev det nästan pinsamt när någon som typ känner dem hittade min bilddagbok (okej, jag erkänner jag hittade hans men i alla fall... :O)

Förresten så har min lillasyster inte skrivit mer i sin dagbok så jag får helt enkelt be henne att skriva mer för jag vet att det i alla fall en av de ytterst få som läser min blogg som vill läsa mer... xD

Mm, och så hatar jag årets skolfoto och det hatar mig så det är ömsesidigt.
God morgon

"Let it be spoken, let it be screamed. They'll never ever take us alive"

2 kommentarer:

Jen sa...

Hehe var de mig du syfta på:D

monkiiie sa...

HAha jag ska lägga upp årets i min blogg , muahahhhahahahahah *ond* :P