söndag 9 november 2008

Känns som världens mest produktiva dag. Men det får vara så jag lovar. :D
Det är egentligen lite kul hur jag typ har massa idéer om vad jag kan skriva men så fort jag sätter mig här så kommer inget fram.... Och jag som kan gå omkring hela dagar och tänka det här ska jag skriva om och sedan slutar det med att jag antingen inte ens sätter mig vid en dator eller helt enkelt har glömt bort vad jag ska skriva om och hur jag ska skriva om det. SÅ jag kom på världens bästa lösning! Jag tar min sjuåriga lillasysters dagbok (som hon precis har börjat skriva i) och väljer lite meningar och skriver med det här! Och det allra bästa är att hon har gått med på det helt och hållet (är dock osäker på om hon förstår vad som menas). Kanske ska nämnas att min lillasystrer har precis lärt sig läsa och skriva. xD Så från och med nu ska jag alltid avsluta min blogg med några små fina citat ur hennes dagbok. :D Det vill säga om hon fortsätter att skriva dagbok...

Annars så håller jag på att blondera mitt hår, och det har jag gjort i ungefär en och en halv timme nu.... Det vägrar bli blont! :o och då är det bara en liten bit hår som ska bli blått senare. :O vilken tur att jag sov till halv två idag.... tack Frida! :D

Och här kommer lite Lillasysters Dagbok citat (eller rättare sagt precis allt hon har skrivit än så länge, dessutom kommer det med alla stavfel och allt för att göra det mer äkta):
"I dag hae jag ett spök. party."
8. november.
"I dag vaknade jag tidit."
9. november.
"Nu sitter ja i bilen ock titar på berj."
9 november
"Nu är jag os hundar nu har jag fikat"
9. november.
"Nu är jag i sofan."
9. november.
"nu ramlade. jag"
9. november

Ja, jag älskar min lillasyster<3. :D

Ja, ja, puss!

2 kommentarer:

Jen sa...

Din lillasyster är charmig:D

Blupp sa...

Aa det är hon :D