onsdag 19 november 2008

SNÖ

OMGOMGOMG det snöar! :D:D:D nu ska jag ta och myla någon....
Hmm... myla... det påminner mig om den gången då jag mylade Frida i juni... det är sant! I juni! :D *stolt*

Förresten så kom jag på att det här måste vara första gången jag skriver blogg och klockan är inte mellan 22.00-23.00...

Förövrigt så har jag samhällskunskap B just nu och vi håller på att skriva en uppsats i det och eftersom jag är så extremt, otroligt duktig så är jag redan färdig... Och eftersom jag redan är färdig borde jag börja skriva en uppsats som jag skulle ha skrivit för lääääängesedan men jag orkar inte... och dessutom har jag och Osse redan bestämt att vi ska skriva på det när vi har slutat...
Jag MÅSTE börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna...

Hej Inspiration-som-förmodligen-bara-existerar-på-kvällarna!

"Secure inside my dreamland"

3 kommentarer:

Jen sa...

Inga lillasyster meningar=(

monkiiie sa...

Snö YES! då kan jag använda min mössa snart :P

Då vågar inte myla mig, för då blir jag ledsen :(

Blupp sa...

Hon har inte skrivit nåt än vad jag har sett men ska kolla och om hon har det så kommer det med i nästa inlägg det är ett löfte!


Och nej mats.. jag ska inte myla dig för snön är borta :(