fredag 22 maj 2009

Suck

Heeej,
nu var det faktiskt inte såå längesedan jag skrev något!
Idag har jag insett två saker:
  1. Är jag arg och tjurig tillräckligt länge blir resten av min familj det med och det leder till att jag blir på bättre humör.
  2. Att söka jobb är tråkigt, tar tid och känns meningslöst. Speciellt när man gör det för tredje gången.
  3. Vår crosstrainer ska dö.

Upps, det blev visst tre saker. Heh, förlåt, egentligen kan jag räkna!

Förövrigt är the Host grymt bra och jag börjar hålla med de som säger att den är bättre än Twiligtböckerna (hur nu det egentligen är möjligt?) och jag vill bara läsaläsaläsa! Anywho, nu ska jag fortsätta söka jobb och sedan läsa (nej, jag har inget liv).

PUSS

"All I know is that I don't know

Àll I know is that I don't know nothing"

Inga kommentarer: