torsdag 2 april 2009

Nordirland

Mhm, jag ar i Nordirland, sitter i st paul nagonting skolan och latsas ha roligt. Ar sa fruktansvart trott! Jag saknar min sang nagot otroligt...
Just nu vantar vi pa att fa aka och traffa borgmastaren i Newry och sen shoppa lite i Newry for att sedan aka hem (antligen?)!

Jag har bott hos en jattetrevlig tjej som heter Carolyn och hennes familj. Alla ar sa otroligt trevliga och min vardmamma var jattegullig!
Vi svenskar har fatt varit med om massvis med roliga saker som kommer att bli minnen for livet! Fran att forsta kvallen ga ut pa en irlandsk publiknande sak och lyssna pa irlandskmusik, live, till att fa traffa den irlandska presidenten! Det har varit helt otroligt bra!

Dock borjade jag sakna saker hemma (marta) mycket tidigare an vad jag skulle ha gjort om det inte hade varit for att Sofias vardfamilj hade en flicka som var sju ar och helt otroligt sot!

Kan inte skriva mer nu, uppdaterar nar jag kommer hem!
PUSS

Inga kommentarer: