söndag 26 april 2009

...

Hej, nu var det jättelängesedan jag skrev, igen. Den här bloggen börjar kännas så fruktansvärt meningslös för jag skriver aldrig det jag vill skriva. Kanske ska ta bort den? Fast det kommer jag inte att göra för jag tycker för mycket om att ha en bara för att det är en nödlösning om jag behöver skriva av mig.

Jag inspg nu att jag har inte insett hur mycket jag faktiskt har saknat Billie Joes röst förrän jag hörde deras nya låt nyss. Den fick mig att tänka på perioden då Green Day var mitt liv och jag kunde inte tänka mig att inte lyssna på dem. Det är lite sorgligt att jag inte lyssnar på dem så mycket längre, det är faktiskt inget band som har betytt så mycket för mig som dem och det är tack vare dom som jag är den jag är idag. Ja, jag bytte mellan de, dem och dom men förhoppningsvis kommer ingen grammatiknörd och rättar mig.
HAHA, jag är ju själv en. >.<

Absolut apråpå ingenting så är frasen "jag orkar inte" den värsta som finns för mig just nu. För den påminner mig så mycket om min fysiska hälsa och hur jag verkar må dåligt hela tiden och aldrig blir helt och hållet frisk. Det finns inget mer irriterande än att inse att jag inte orkar göra saker som jag brukar göra eller att jag inte hänger med i ett samtal för att jag är för trött för att orka koncentrera mig på vad alla säger. För så är det för mig, jag måste koncentrera mig jättemycket hela tiden för att hänga med.
Förlåt, ni behöver inte läsa eller bry er om det jag nyss skrev för jag klagar jämt på hur jag mår. SLUTA.

För att bryta min klagotrend så kan jag tala om att jag ska till Liseberg och må bra en hel dag (jag kan klaga över det också men det ska jag inte jag lovar!)

"And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound"

Inga kommentarer: